måndag, maj 21, 2007
Bekväm shoppingrunda?
Så här ser Victoria Beckham ut när hon går på en shoppingrunda. Nog för att det är kul att klä upp sig lite för en runda på stan men det måste kännas så jobbigt att inte kunna gå runt lite halvsunkig då och då
.
1 kommentar:
Anonym
22 maj 2007 kl. 09:19
ja, fy fanken vad jobbigt!!! Kolla in klackarna....
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
ja, fy fanken vad jobbigt!!! Kolla in klackarna....
SvaraRadera