lördag, maj 12, 2007
Jobbintervju
Dagen började med frukost i sängen och en film tillsammans med Steffan för han började inte jobba förrän fyra. Har också varit på en intervju idag för ett jobb här i hgb. Så här okreativ var jag i klädväg...
1 kommentar:
Anonym
13 maj 2007 kl. 16:58
Snygging!! Hur gick intervjun då???
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Snygging!! Hur gick intervjun då???
SvaraRadera