Vilka snygga skor du har på den bilden med jeansen. Var är dom ifrån? Hoppas allt är bra! Kram
Hej, allt e bra med mig. Med dig med hoppas jag:) Skorna är från H&M, hittade dem i Malmö i butiken vid Gustav Adolfs torg tror jag det är.
jaha.. De var jättefina, så jag får väl åka in till Malmö och kolla. Kram
Vilka snygga skor du har på den bilden med jeansen. Var är dom ifrån? Hoppas allt är bra! Kram
SvaraRaderaHej, allt e bra med mig. Med dig med hoppas jag:) Skorna är från H&M, hittade dem i Malmö i butiken vid Gustav Adolfs torg tror jag det är.
SvaraRaderajaha.. De var jättefina, så jag får väl åka in till Malmö och kolla. Kram
SvaraRadera