Vilken lättnad! Efter ett samtal från jobbet visar det sig att M från parfymeriet slutar tidigare än det var tänkt. Vilket innebär att den tjänsten blir ledig och jag får den direkt. Det i sin följd innebär att jag slipper morgonvakterna! Wii! Så bättre arbetstider och snyggare uniform för mig:)
Nu ska jag göra mig iordning och sen bär det ut en sväng till Väla.
Grattis till nya tjänsten!! hoppas du kommer trivas! kram -Marlene-
SvaraRadera