
Jag får massor av inspiration av denna bilden. En mysig läshörna. Lugnt, harmoniskt och rogivande.
Faktiskt är det min blivande hörna som hägrar mest inför en flytt. Jag längtar så mycket efter en plats där jag kan sitta i tystnad och läsa eller bara vara.
(Källa: Englesson)
Hej Sofie!
SvaraRaderaVar kollar ni lägenhet?
Hoppas allt är bra! Jag tittar in här lite då och då.
Kram
-Marlene