Förra helgen gjorde jag två beställningar. En hos H&M och en på en klänningen från Mango. Båda kom egentligen i veckan som gick men jag var inte hemma när klänningen budades hit så den väntas imorgon.
Från H&M beställde jag i alla fall en kofta och ett par prickiga strumpbyxor. Koftan är jättemjuk och över förväntan. Den kommer säkert bli välanvänd.
Koftan ser riktigt söt ut.
SvaraRaderaGrått är alltid snyggt!
//A