tisdag, oktober 12, 2010

Idag


Muffinsen jag gjorde tidigare idag gjordes efter det här receptet.

Det är skönt att få ladda om ibland med vänner. Det behövs.

1 kommentar:

  1. Ja det behövs ibland och jag tycker vi har det så mysigt när vi ses... :) kram

    SvaraRadera