måndag, januari 30, 2012
Stringhylla kanske
(Bild Alvhem)
En
Stringhylla
ovanför skrivbordet är nog något jag vill ha har jag kommit på. Kanske inte här utan det får nog vänta. Men ändå, har funderat lite på det.
1 kommentar:
Andreas
30 januari 2012 kl. 22:26
Jag tycker lätt att du ska skaffa en stringhylla. Det är inget att tveka på :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag tycker lätt att du ska skaffa en stringhylla. Det är inget att tveka på :-)
SvaraRadera