torsdag, maj 10, 2007
Ljusproblem
Har äntligen köpt de här ljushållarna på
Village
som jag sneglat på i ett år tror jag. Men när jag skulle hänga upp dem märkte jag att de inte går att fästa i vårt tak. Så nu måste jag hitta ett annat ställe att hänga dem...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar