torsdag, juni 28, 2007
Minilack
Var uttråkad igår när jag hade ledigt så jag gick på en minishoppingrunda. Två nagellack blev det.
Nr. 37 Gold och nr. 71 La Paz, båda från Mavala.
Är riktigt nöjd med det rosa får jag säga.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar