lördag, juni 02, 2007
Rea rea rea
I dagarna började sommar-rean på både
H&M
och
LaRedoute
. Enjoy!
Själv är jag på jakt efter en ny bikini så det blir inga impulsköp på rean. Har hittat en från LaRedoute men vi får se...ska leta lite mer innan jag slår till.
1 kommentar:
Anonym
2 juni 2007 kl. 09:38
ja ha redan?? Känns tidigt!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
ja ha redan?? Känns tidigt!!
SvaraRadera