söndag, juni 10, 2007
Tv-dag
Massa repriser idag. Missade dock Ugly Betty i fredags, vad hände? Nån som såg det? Lite synd på det fina vädret men vad gör man.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar