Händelse 2: En kvinna och hennes son skulle köpa cigaretter och lagen säger en paket per person.
K: Jag ska ha ett paket Marlboro.
S: Jag ska ha en dosa General.
J: Har ni biljetten?
K: Ja, här. Hur många får man köpa på den?
J: Två, en var.
S: Allvar? En var? Skrattar som om han inte tror mig
J: Ja...
S: Löjligt, varför är det så?
J: Regeringen och Tullverket har bestämt det, du får skriva och klaga.
S: Jaha, men vad ska man göra om man ska resa bort då?
J: Tänker: är du dum i huvudet? Du får väl köpa det innan du åker...
Ibland kan man inte förstå hur dumma folk är.
Idag har det blivit promenad, mat och glass med Linda. Daten blev äntligen av till slut:)Lite snabbstädning när jag åter igen var hemma, Las Vegas på Kanal5 och sedan filmen "Ett oanständigt förslag".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar