torsdag, oktober 04, 2007
Storken kommer
Herregud! Jag fick en såå stor chock. Och ett bevis på att jag inte pratar tillräckligt ofta med vissa vänner. Ett stort Grattis P!! Hoppas allt går bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar