fredag, november 30, 2007
Klippt
När Katie Holmes närvarade på den tyska Bambi-galan för några dagar sen dök hon upp i en ny frisyr. Jag tycker den var riktigt snygg, lite 20-talschic.
(Källa: Eget kollage med bild från Aftonbladet)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar