onsdag, november 14, 2007
Nyårsblåsa
Rihanna uppträdde i denna söta
Luella tutu
förra veckan. Helt underbar! Jag skulle inte ha något emot att bära den på nyår.
(
Källa
)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar