måndag, april 14, 2008
Lördagens köp
Här är kläderna som jag inhandlade i lördags.
* T-shirt från Bik Bok, 99 kr.
* Tröja från Vero Moda, 259, 50 kr.
* Kofta från Soaked in luxury, 499 kr
Bilderna ser lite tråkiga ut men det var så dåligt ljus i rummet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar