måndag, april 21, 2008
Retro
Amerikanska magasinet
Esquire
har gjort en kopia på sitt eget omslag från 60-talet för Maj månads utgåva. Coolt. Tycker ju om Jessica också.
(Källa: Bild från metrobloggen)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar