Hu vad klockan blev mycket. Ska upp tidigt och åka till bordershopen i Puttgarden imorgon.
Vilken värme det har varit idag, verkligen en skam att man har jobbat. Dagar som denna önskar jag så innerligt mycket att jag haft eget eller i alla fall ett mer självständigt jobb. Så vad har man på sig imorgon då? Först sitta i en bil och sen gå i ett stort varuhus med AC - förhoppningsvis. Nåt mitt i mellan? Jeans eller kjol? Dagens i-landsproblem.
Nej, nu bums i säng.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar