
Nu är det bestämt att vi ska fira midsommar hos oss med vänner. Vilket gav mig en ursäkt för lite shopping. Har länge kikat på assietter att ha under tallrikarna istället för vanliga underlägg. Nu tog jag chansen att köpa på mig fyra stycken lila som jag ska duka med på midsommar tillsammans med lila servetter och lila ljus. Ska ut till Ikea nästa vecka för att handla in lite smått till den stora dagen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar