lördag, juni 28, 2008
London del I - shopping
Det blev lite shopping också som sagt. Här kommer bilderna.
Skor från Zara
Klänning från American Apparel
Kjol, två par öronhängen och hattsak från Topshop
Kappa och kjol från The Laden Showroom
Klänning och korsett från Junkystyling
Rouge från Nars
Speedy 30 från Louis Vuitton
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar