fredag, juli 11, 2008
Cykel
Min cykel blev ju stulen för ca ett år sen och jag har inte köpt en ny sen dess. Vill ha en ny och denna fina rosa från
Kronan
står högst på listan över önskade cyklar. 4290 kronor blir det för pärlan.
(Källa: Eget collage med bild från Kronan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar