torsdag, juli 17, 2008
It's raining, it's pouring...
Jag äger ju inte längre några gummistövlar men funderat i ca ett år på att
investera
i ett par. Jättedumt egentligen eftersom de inte behöver kosta så mycket - alls.
* Budget:
Rosa med blommor på från
Rusta
.
* Medel:
Vita med
snörning
och blommor från
Have
2
have.se
.
* Övre medel:
Rosa med små hundar på.
Juicy
couture
och finns hos
Nelly.se
.
* Lyx:
Klassiska rutor från
Burberry
.
(Källa: Eget collage med bilder från ovanstående länkar)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar