tisdag, juli 29, 2008
Min hörna
Köpte det där brickbordet på
Village
till slut. Valde två vita brickor och jag är riktigt nöjd. Det blev ett fint hörn i storarummet när jag flyttat runt lite. Och mina nya ljuslyktor fick en självklar plats på väggen ovanför.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar