fredag, augusti 01, 2008
Hos mig
Så står de äntligen hemma hos mig efter att ha varit på villovägar i över en månad. Mina musballerina från Marc by Marc Jacobs. Köpta på Tradera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar