tisdag, augusti 05, 2008
Tävling
Tävling om fina smycken pågår just nu hos
Mamamekko
. Man kan tävla i ca 1½ vecka till.
Om jag vann skulle jag vilja ha detta.
(Källa: Bild från Mamamekko)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar