måndag, september 29, 2008

Tv-hösten


Kanal5 kör 9 stycken premiärer på en och samma vecka. Puh! Av dem så är 4 mina. De fyra serierna som jag följer startar allstå nu.

Tisdag: Ugly Betty och Desperate Housewives
Onsdag: Grey's Anatomy
Söndag: Gossip girl

Tv-höst, välkommen!



(Källa: Eget collage med bild från Google)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Är glad att jag inte börjat följa nån av dessa erier, man blir så lätt fast om man börjat följa, och dethinner jag inte med.:)

    Ja, visst är det mysigt att börja planera julklapps inköpen och vad man ska ha för papper och snöre, och sen pynt och grejer!!! Ojojoj

    Ha det bra!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera