
Idag har jag bara varit nyttig. Det har tränats, städats, diskats, lagts undan sommarskor- och jackor. Nu ska jag snart springa bort till vårt utlämningsställe och hämta ett paket från H&M och posta ett brev.
Sen ikväll blir det kycklingwok till middag.
De fina blommorna köpte vi utanför Magasin igår, för 20 dkk per bunt.
Hej. Vad kul att du är med i min tävling. Lycka till. Du har ju en jättefin blogg!
SvaraRadera