onsdag, november 26, 2008
Underbart
Underkläder som kommer till julhandeln är alltid lite roligare. Den söta bustiern från
Lindex onlineshop
skulle jag vilja ha, 299:-.
(Källa: Rget collage med bild från Lindex)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar