torsdag, januari 15, 2009
Vårlängtan
Jag längtar till våren, värmen och ljuset. Idag blev det kallare igen, det kändes i alla fall så när jag gick hem från jobbet.
Tänk när man kan gå lika lätt klädd som snygga Megan Fox på en promenad. Mycket vardagssnyggt.
(Källa: Veckorevyn)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar