tisdag, mars 31, 2009
Beronde
Igår såg jag de sista två avsnitten av
The City
. Och ja, jag tycker det är bättre och roligare att följa än
The Hills
.
Längtar efter nya avsnitt. Ett nytt beroende har vuxit fram.
(Källa: MTV)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar