torsdag, mars 12, 2009
Vart tog våren vägen?
Vaknade till solsken och tänkte att nu är våren på väg. Under eftermiddagen började det snöa så in i och det har inte slutat än. Suck.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar