måndag, april 27, 2009
Dokumentär
Såg första delen av dokumentärserien om
Familjen Bonnier
ikväll. Mycket intressant.
Fortsättning de två följande måndagar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar