Nu blir det brunch här. Pannkakor - och jag gör dem.
Efter det åker vi nog till Köpenhamn. Åh, vad jag saknar att vara i Köpenhamn om sommaren. Det är något speciellt med det.
Så det blir inget valborgsfirande för oss. Inte för att det känns som något att fira längre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar