onsdag, april 22, 2009
Vardagssnyggt I
Inte riktigt mig men så snyggt ändå.
* Quiltad jacka från
Burberry
.
* Klassikerna från
Hunter
.
* Snyggt slitna jeans från
Gina Tricot
.
* Läderväska som ser ut att bara finnas kvar i brunt,
Topshop
.
(Källa: Eget collage med bilder från ovanstående länkar)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar