tisdag, april 21, 2009
Vårjacka
Denna jackan är tyvärr slut hos
Topshop
men jag tycker den är så fin. Hade hemskt gärna velat ha den då jag tycker det är en perfekt vårjacka. Snygga detaljer har den också.
(Källa: Eget collage med bild från Topshop)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar