Har precis anlänt hos mina föräldrar. Men när jag kom så var det ingen hemma. Tur att jag har nycklar så jag slapp stå ute i det tråkiga vädret. Hungrig är jag också så jag har ätit kanelbullar i väntan på lunch.
Igår var det en sådan trist dag. Vi var båda lediga utan några planer så vi satt inne och såg tv i stort sätt hela dagen. På kvällen bakade jag muffins för jag var så uttråkad och tvättade...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar