måndag, maj 25, 2009
Väder och klädbestyr
24 grader - och regn? Blir nog inte klänning imorgon till personalmötet ändå. Får väl se vad vi ska hitta på.
(Källa: smhi)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar