torsdag, juni 04, 2009
Missoni
Om jag haft några tusenlappar liggandes hade jag köpt denna underbara klänning från
Missoni
.
Jag hade gärna burit redan till helgen på studentfesten jag ska på.
(Källa: Net-a-porter)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar