tisdag, juni 16, 2009
Sommargott
Tvätten går nere i källaren så nu sitter jag farmför datorn, funderar och letar efter recept på vad man ska baka för något gott i sommar.
Just nu ligger denna
sommartårtan
bra till. Även
rabarberkakan
är något jag vill testa.
(Källa: Allposters)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar