Vitaste vitt
Just nu är jag ganska mätt på kläder. Köper hellre saker till hemmet. Men något jag saknar är en vit klänning. En somrig vit klänning till bara ben i sommar men som är fin till en grövre kofta och stövlar i höst.
Asos har en hel del fina och jag såg även några hos Topshop.(Källa: Asos)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar