måndag, juli 06, 2009
Tjejtv
Ikväll är det äntligen dags för säsong 2 av Lipstick Jungle. Jag sitter bänkad.
(Källa: Eget collage med bilder från Google)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar