torsdag, juli 16, 2009
Torsdag
Har nästan precis kommit hem från Höganäs. Har varit på outlets, visar senare vad jag köpte. Nu blir det
Brüno
, den enda biofilm jag får med S på.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar