Nyss hemkommen från middag på Harrys med tre vänner. Åt pasta med fläsk- och oxfile, hur gott som helst. Harrys är även mitt favoritställe att gå ut på just nu i Helsingborg. Pubkänsla med bra och blandad musik.
Imorgon åker jag och en vän till Ullred, på kvällen ska vi ha en dubbeldate och testa grillbuffén på Mölleexpressen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar