tisdag, augusti 18, 2009
Väntat och längtat
Den som väntar på något gott...och som jag har längtat efter den här.
Man kunde "bläddra" i den redan förra veckan på webplatsen men det är ju den fysiska katalogen som vinner - i alla lägen. Så nu tänkte jag titta lite i den innan middan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar