onsdag, september 30, 2009
Premiär
Ikväll är det dags. Min tvhöst börjar. Först ut är Grey's Anatomy på Kanal5 kl.21.00.
(Källa: Eget kludd på bild från Wordpress)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar