torsdag, oktober 01, 2009
Tre favoriter
Gillar den här klänningen från
Topshop
eftersom den har en asymmetrisk ringning. Blir lite roligare så. Finns i svart, rött och blått.
Den här
och
den här
tillhör också favoriterna just nu.
(Källa: Topshop)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar