måndag, november 16, 2009
Byxjakt
Såg precis den här bilden på Gwen Stefani hos Veckorevyn.
Det är precis sådana kostymbyxor jag är ute efter. Jag har inte direkt letat ihjäl mig utan hoppas med på att bara springa på ett par. Men åh så snyggt det är.
(Källa: Veckorevyn)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar