lördag, november 07, 2009
Juligt
Idag är det en fin höstdag här men igår när jag körde ut till Ikea så fick jag julkänslor. Åh, vad jag längtar till julen nu. Massa ljus, lite pynt, dofterna. Mys.
(Källa: House Dr)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar