måndag, december 14, 2009
Den lilla vita
Leighton Meester bar denna snygga klänning till ett event. Tycker om rynkeffekten upptill. Jag hade gärna haft den på mig till jul. Och nyår för den delen.
(Källa: VR)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar